Warszawa

4.22°C / 9.3°C
3.44°C / 9.31°C
6.33°C / 9.4°C

Anthony Patch w wywiadzie- CERN i lucyferiański system cz. 1 - eWodnik Studio

Anthony Patch to wyjątkowy badacz i reporter w dziedzinie sztucznej inteligencji i zagrożeń dla świata, które stwarza. Znany jest z jasnych, racjonalnych, otwartych i popartych dowodami publikacji i wywiadów. Prowadzi radio i wydaje Entangled Magazine – wnikliwą, odkrywczą publikację skupiającą się na aktualnych postępach w kilku dziedzinach: komputery kwantowe, sztuczna inteligencja, kryptowaluty/blockchain, mechanika kwantowa, modyfikacje DNA/RNA.

Tłumaczy naukę, zarówno starożytną, jak i współczesną, oraz jej wpływ na przyszłość ludzkości. Osobiście jest chrześcijaninem i patrzy na badane przez siebie zjawiska z perpektywy nie tylko naukowej, ale także chrześcijańskiej.

Sam o sobie mówi: „Jestem pisarzem, badaczem, pedagogiem i prezenterem radiowym.

Jestem pasjonatem tego, co robię. Zrozumienie obliczeń kwantowych dla wielu stanowi wyzwanie. Na szczęście ci, którzy chcą się uczyć, to inteligentni mężczyźni i kobiety, którzy nie boją się trudnych zadań. Jest wiele ścieżek i murów do pokonania oraz bram do otwarcia. Prawdziwa optymalizacja kombinatoryczna wymaga zbadania wszystkich możliwości. Subskrybenci magazynu Entangled Magazine i słuchacze radia doceniają wartość wiedzy na temat tego, dlaczego nasz świat doświadcza zmiany paradygmatu. Dochodzą do pełni zrozumienia, jak głęboko przeplatają się sfery fizyczna, techniczna, naukowa i duchowa. Uznają potrzebę uzbrojenia się w wiedzę, aby przygotować się na nadchodzące wyzwania.”

Niebawem na stronie uruchomimy sklep z książkami, a w nim m.in. publikacje na temat sztucznej inteligencji i jak się przygotować jako organiczny człowiek do życia wśród zagrożeń stwarzanych przez AI i szybko rozijające się technologie cyfrowe. Wśród tytułów m.in. „Sztuczna Inteligencja: Zagrożenia dla ludzkości” Cyrusa A. Parsy, „Wynurzenie Omniwersum” Alfreda L. Webre i „Pod zjonizowanym niebem” Elany Freeland.

Książki: Rockefeller. Totalna Kontrola    Globalny zamach stanu    Porwane: uprowadzenia ludzi i agenda Obcych      Wynurzenie Omniwersum    Sztuczna inteligencja: zagrożenia dla ludzkości

O nas | Współpraca | Instagram | Telegram | Wydawnictwo | © Copyright eWodnik.pl |

Image

Portal ewodnik.pl powstał w odpowiedzi na potrzeby obecnego czasu- to okres zmiany paradygmatów w każdej dziedzinie ludzkiej cywilizacji. To platforma stworzona do publikacji niezależnych informacji i edukacji.

Newsletter